We live for the weekends we'll never rememeber

igår firades Isa och Antigon!! först mumsig middag och sedan bar det av till Magenta! jag hade iallafall sjukt kul och de tror jag de andra också hade ;) den enda var möjligtvis att jag inbillade mig att jag tappat garderobslappen så blev lite nojig men lyckades hämta ut mina grejer, men då var jag tvungen att hoppa runt i dunjackan ett tag vilket var liite varmt, bara lite. men vad gör man inte när man är full och glad haha? blev dock lite för mycket av det goda och imorse mådde jag halvbra. men man mår ju som man förtjänar. hade ju faktiskt inte druckit på väldigt länge så jag tog liksom igen för alla lugna chill helger.. eeeh ja. men roligt hade vi iaf och STORT grattis till isa och antigon!!



taggad tjej inne på toan ;)


haha true..


/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0