Scotty dosen't know

Hello fellas!
Gud har bar skrivit ETT ynka inlägg på hela bloggsidan! Skäms .. nee mitt liv har bara vart så fullspäckat hela tiden! :O egentligen inte, kanske jättelite men iallafall, här kommer troligtvis ett superefterlängtat inlägg!

Igår så såg jag min awkward stalker, och ni som följer serien Awkward på MTV vet troligtvis vem jag menar, hon huvudbruden har ju en stalker som alltid är vid henne och är.. ja stalker. Så anyways, lämnar er med att bara säga att jag såg honom idag och blev såklart lite småfundersam, men säger inte mer eftersom han säkert läser detta.. I know who you are! hahaha..

Anyways, är sjuk idag och var hemam och tog det lugnt idag, mår troligtvis bättre imorn! Och fick den glada nyheten att jag inte kommer jobba förrän om 3 veckor :D happy day haha.

Här är en av mina favoritlåtar, från filmen ''Eurotrip'' som är grym!


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0