start living!

idag har jag och jossi varit duktiga och kollat resor! (vilket jag hoppas att mina kära medresenärer också har gjort) så nu har vi skrivit ner lite olika alternativ på ett papper som jag ska försöka att inte tappa bort.. medans vi letade lyssnade vi på vår gamla zakynthos spellista och var lite nostalgiska. vi kom fram till att zakynthos alltid kommer vara bäst eftersom det var vår absolut första resa helt på egen hand! saaaaaaknar det.. anyways life goes on och nu ska vi ha skit kul i sommar oxå ;)


en blond och brun katarina på rhodos i somras. (posen och bildkvalitén kan ju diskuteras haha..)

/Katarina

Kommentarer
Postat av: antigon

MAGALUF 2012!!!!!!!!!!

2012-01-21 @ 09:59:53
Postat av: Katarina

Oh yes!!!

2012-01-22 @ 13:02:43
Postat av: Katarina

Oh yes!!!

2012-01-22 @ 13:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0