Sometimes I get a good feeling



idag satt jag och emma hela text och media lektionen och letade resor. det är fan ansträngande att förstå hur alla hemsidor fungerar och leta reda på bra hotell. alltid är det något som suger, as långt till strand/centrum eller ingen safetybox. ett hotell var tydligen populärt bland irländare och redan där kände vi att det spelar ingen roll hur fint hotellet är för efter min och josefinas hemska upplevelse med irlänska grannar förra året (ush vad längesen det låter..) så är irländare ett big no no! men till slut hittade vi en as bra hemsida och det börjar se ljust ut :D

sen har jag fått mina biljetter till skivan nu! så kära vänner, hör av er så fixar jag! våran skiva vill ni ju inte missa ;D


puuuusss /Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0