sista dagen som 18 åring.

japp nu är den här, sista dagen som 18 bast för imorron fyller jag 19! alltså 19, hör ni hur gammalt det låter?!
"hej jag har funnits i 19 år.."  sjukt. det firades iallafall med studiedag och shopping med jossi! blev en ny brun utan sol (ja jag har redan gjort slut på den förra) ett par lösögonfransar till på fredag och lite ansiktsmasker från Formula 10.0.6 som tydligen ska vara jätte bra, så upp till bevis!

sen köpte jag och jossi mat till imorron och ballerinas nya kakor! couldn't resist.. hehe. men goa var dom!! nu ska jag försöka skriva lite på min text uppgift. måste bara komma på ett ämne först. kan ju ta ett tag. weeei!




Ciaoo! /Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0