onsdag


haha friluftsdagen i ettan! hur länge hade vi känt varandra då? en vecka typ? 2 år sen nu.. sjukt!

idag var det en vanlig dag i skolan. jag och jossi brukar säga att en vecka där vi har alla lektioner är extremt ovanligt. alltid något som är inställt! men hittils har vi haft alla lektioner den här veckan och verkar som att vi kommer ha alla som är kvar. craazey! bortskämt man har blivit med fritid haha..

anyways fikade jag och babs på bellman efter skolan! inte en dag för tidigt vill jag säga!! mysigt vare iaf :) nu har jag kämpat lite halvhjärtat med min historia uppgift och ska snart förflytta mig till teven. är så jääävla taggad på att dra ut nästa helg! har fan inte varit ute på en månad! gal1 är vad det är!


/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0