Nyår 2011


nyår blev rätt lyckat! började med mysmiddag hos jossi som hade dukat så fint! sen kom dag och paulina över och förade med oss. sen drog jag och tjejerna till en fest i bromma. kom fram 2 minuter innan 12 slaget, standard haha. men roligt hade vi!

de senaste dagarna har jag försökt att plugga historia eftersom att jag glömde bort att jag ska till sälen på torsdag och därför inte hade så gott om tid som jag trodde.. sen ska svenska talet skrivas oxå. som jag helt hade glömt. fml moment.

men idag har jag iaf fikat med antigon på bellman och det var mysigt som vanligt ;) sen köpte jag en väska oxå som ni kan få se senare! tjiho back to historian..

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0