instagram


fin liten bild på nina, emma och dag i cafeterian! emma tvingade mig skaffa instagram idag (till frejas stora lycka haha..) lägg gärna till mig för jag är mobbad och har typ inga vänner.. tear. katarinaganning heter jag!! ;D

annars har det inte hänt mkt idag. jag och nina körde en spontan redovisning i historia eftersom att vi inte hann med det innan lovet då lektionen vart inställd. men jag tyckte det gick helt okej för oss trots att jag inte kunde något utantill och att jag inte fattade att nina skrivit ut papprena med text på båda sidor så jag trodde att jag bara fått hälften av papperna. så kan det gå när inte haspen är på som man brukar säga!

sen drog jag till stan en snabbis all by myself och fixade lite ansiktsprodukter. det var extrapris på en av podukterna YEEES! hahha.. sen har jag kollat på oc avsnittet när marissa dör. herregud har inte sett det sen i åttan då jag och jossi satt bänkade. saknar oc. (sitter inte alls och lyssnar på oc musik just nu)

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0