Fuck it

Soo.. jag orkade inte gå på den första lektionen.. okej jag försov mig till första och orkade inte skynda mig till nästa x) Så har två lektioner idag! Älskar att jag ändå funtade på att följa med mina bigsises till Farsta och shoppa, ångrar mig nu att jag inte följde med för jag vill shooopppppaaa!! Love it.

De är en timme kvar innan jag måste röra mig, och skulle då titta på VD's nya avsnitt men a big nono, det hade inte kommit något nytt! Fml. Så nu sitter jag här och tittar på Underworld ist, kommer ändå inte hinna titta klart men anyways! Kommer antagligen vara något som ''äh jag tittar klart och går på nästa istället!'' För jag tänker redan så! Jag är så jävla lat människa måste jag påpeka.

BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE


sexigaste mannen levande.. Chris Hemsworth


/ Petra

Kommentarer
Postat av: Maria Neuman

"sexigaste mannen levande"? Bra svenska..

2012-01-27 @ 13:47:16
URL: http://marianeuman.devote.se
Postat av: Petra

hahah jag översatte mitt ''sexiest man alive'' ! x)

2012-01-28 @ 10:26:19
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0