Live today like there's no tomorrow


haha otroligt skev bild på mig men alla andra är fina så den bjuder jag på, från larran i onsdags!

Inte bloggat på ett tag (hade väl ett forever alone uppehåll där runt allahjärtansdag..) men nu kändes det som att det var dags för lite uppdatering! i onsdags vare allahjärtansdag party på Laroy! jag, jossi och dag förade lite hemma innan vi drog till treat där vi mötte nanna och hennes kompisar som skulle till white. sen mötte vi henrik och gick till laroy där vi mötte massa fler klassisar! roligt hade vi iaf och sen fick jag för mig att jag ville dra till whiteroom vilket var halv smart eftersom att jossi inte följde med dit så jag hade ingen att åka hem med.. att jag lyckades gå vilse och tappa bort alla andra gjorde inte saken bättre! men lyckades haffa en taxi så allt löste sig ;D nu ska jag snart förbereda lite efterrätt här hemma och ikväll blire paranormal 3 med petra!


bjuder på värsta partyremixen som jag hittade i onsdags!

blow - cirkut remix

puuusssar/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0