Friday



fredag idag då. har konstigt humör idag, vet liksom inte om jag är glad/arg/ledsen etc. okej med ledsen menar jag inte "omg jag ska gå och gråta för jag hatar mitt liv" nejnej men kanske lite sådär oklart deppig som man kan vara ibland (eller det kanske bara är jag?). att jag har sån där vidrig äckel hosta och ont i halsen gör inte saken bättre heller..

men kan ju dela med mig av dagens spännande händelser! började skolan 12 så begav mig mot lilje ca 10 över 11 vilket betyder att jag skulle vara framme med ca 10 min till godo! ovanligt när det gäller mig. när jag kommer till lilje står inga tider på skylten och tillslut kommer en vakt och sa att inga tåg går pga, "strömfel i Hornstull" förhoppningsvis var det inte en ursäkt för "det är nån som har hoppat men det vill vi inte säga". vakten började snacka om ersättningsbussar till slussen men jag hatar ersättningbussar plus att jag inte fattade vart dom gick ifrån (vägra fråga..?). då tänkte jag att jag likagärna kunde åka hem fast tog mig i kragen och tänkte att nä nu ska jag faktiskt åka till skolan så jag inte missar ngt. vilket skämt. kom tillslut fram, dock 20 minuter försent. fyllde i ett papper om vad som var bra och dåligt under FN veckan vilket tog.. 5 minuter kanske? sen var det bara att bege sig hem igen. VÄRD DAG!


/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0