Fool in love

invigde min nya locktång idag. hade ju tid på mig eftersom jag började halv 3. himla trevligt! har inte hunnit berätta att det är FN vecka i skolan vilket innebär att vi journalist 3or som skrev texterna och redigerade förra året nu ska hjälpa tvåorna att redigera sina texter som det lämnar in vid typ 3.. dock tar det längre tid att redigera än man kan tro! idag satt jag i 2 timmar med en sida.

jag och jossi funtade ett tag på att dra ut ikväll då vi har så sjukt lång sovmorgon. men när vi kände efter kom vi fram till att vi är alldeles för trötta (konstigt nog?) så sparar oss till helgen istället :P sen vill jag även dela ut dagens oklara som går till en person som gör mig extremt irriterad, förvirrad och nästan lite ledsen för tillfället. skärp dig förfan!







rihanna är najs!


/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0