Celebrate


fick super fina presenter och är jätte nöjd med allt!! och nu har jag äntligen rihanna parfymen som jag kommer använda så mycket jag bara kan, så hoppas att folket i min omgivning gillar den haha!

I fredags hade jag en massa fina kompisar över på middag sen bar det av till Laroy och överhurtiga som vi var kom vi dit precis innan kön började. Garderoben var inte äns öppnad så alla gick runt med jackor och musiken hade inte börjat spelas än HAHA! men efter en stund kom allt folk och hoppas att alla hade roligt för jag hade verkligen as kul! :D sen blev det lite fyllekäk på donken (cheeseburgare<3) standard avslutning på kvällen haha! har dock inga bilder från kvällen men väntar på att emilia ska ladda upp dom (haha pik ;P)

igår var det inflyttningsfest hos anti och hennes lägenhet var jätte mysig! (och snittarna var sjukt goda!!) och idag sitter jag och försöker jobba med mitt projektarbeta.. tjiho. men ikväll ska jag och petra ha filmkväll så dagen är inte helt hopplös ;D

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0