Memories

tänkte att jag skulle dela med mig av lite låtar som alltid kommer vara magaluf för mig! spänningen är olidliiiig i know!
 
here it goes,
 
hatade den här låten innan vi åkte, nu älskar jag den! den spelades alltid på partybåten som kom in till stranden vid 3 varje dag (bra sätt att hålla reda på klockan hehe)
 
 
lite mer project x soundtrack när vi ändå är igång!
 
 
 
fy vad jag älskar den här låten..
 
 
så störd låt! men spelades typ alltid på stranden.
 
 
 
 
gillade den här låten innan men nu har jag blivit kär i den på nytt! älskar texten! dom spelade en svensk version inne på grabbarna som jag desperat försökt att hitta men den finns inte nånstans.. cry me a river!!
 
sist men inte minst min oficiella magaluf låt! den är så äckligt bra och spelades non stop inne på mitt och emilias rum! tur att vi bodde tillsammans då dom andra av någon sjuk anledning inte verkade gilla den?! älskar den iallfall <3 haha
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0