Waiting for a long time

Bekymrad..?

kommit hem efter en chill eftermiddag med babs, anti och emilia! eftersom att allas ekonomi var emot oss så hamnade vi på donken men det var mysigt! vet inte hur länge vi satt där men det är alltid trevligt att få prata av sig med tjejerna :) sedan när vi började prata om träning la sig en gubbe in i samtalet som undrade varför vi pratade om träning, vi som är så "jävla smala" som han uttryckte sig. eeeh ja det får man väl ta som en komlpimang då? haha. btw blev jag lite sugen på att börja på kickboxning. vet precis vems ansikte jag ska tänka på när jag slår på säcken.. nä nu väntar jag på att frejko ska komma hit så får inte fastna här! hörs

 

/katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0