Teenage crime


igår vare petras studentskiva! temat var film/serie karaktärer och jag skulle vara vampyr så la ner hela 80 kronor på ett par vampyr tänder men dom var såklart för stora och ramlade bara av, känns logiskt att det borde följa med nått slags lim men icke. så jag fick gå som mig själv fast med röda läppar vilket jag annars aldrig använder. gillade det dock måste jag erkänna! skivan var iaf ruulig men det blev lite mkt av det goda så jag mådde halvbra imorse.. sket i skolan men skulle ändå inte kommit iväg eftersom mamma råkat låsa in mig i huset. score! jag borde jobbat på mitt tal idag men det går inte när man är bakis.. och nu när jag faktiskt tänkte ta tag i det så fastnade jag vid att redigera bilder osv ist. partäj.. anyways nu får jag skärpa mig! Ciao

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0