shorts

baraför att jossi skickade ett sms med ginas nya shorts var jag tvungen att springa in och kolla lite snabbt medans jag fortfarande var i lilje. slutade med att jag inte kunde låta bi att köpa två par.. oops. och sorry jossi för jag antar att du också ville köpa det ena paret men eftersom vi är så bra på att planera kan vi ju planera in så att vi inte har dem samtidigt! yeeei :D är dock sjukt osäker på jeansshortsen.. tänkte att jag skulle köpa dom och prova hemma men nu upptäckte jag att det inte fanns nån prislapp på dem och då går det väl inte att lämna tillbaka..?! FML. men de borde iof inse att jag inte använt dom.. lite kallt kanske?



 

/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0