Mösspåtagning




gud vilken underbar dag! vädret var för en gång på vår sida (ÄNTLIGEN!!! WOOP HERREJÖSSES GALET ATT DET VAR SOL I SVERIGE OMG SJUKT OSV OSV) efter mösspåtagningen drog vi till fridays i kungsgården och fick i oss x antal kannor med frozen margerita! att dricka på dagen är ju sjukt underskattat! sååå mycket mysigare att sitta och flumma i solen på en uteservering än på nått förar ställe mitt i natten haha.. jag och madde delade även på en fet brownie MUMS! beach 12 som sagt.. sen bar det av in till medis där i stort sett alla andra stockholmsstudenter hängde haha, kaos.. irrade runt lite innan jag hittade klara brudarna på snaps (eller egentligen stället bredvid men minns inte namnet.. same shit different names!) och sen hängde jag lite med klassen på bar 54! är så glad att jag att jag inte hänger med ut ikväll då jag är fullkomligt död hehe.. så det blir till att chilla galet med jossi och petra istället!

Sjukt lyckad dag anyways! <3

 

/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0