Free cone day

Idag hade jag både religions och filosofiprov.. Båda gick hyfsat dåligt. Feeest. Men vi hade halvdag pga utvecklingssamtal så jag och Jossi mötte upp Freja och drog till macho nacho och gick lite på stan! Eftersom det var free cone day så blev vi bjudna på lite ben n Jerrys oxå!! Gratis är godast :D testade rasberry brownie och den är att rekommenderas! Sen drog vi till hollister och var jätte nära på att köpa ett par jätte söta shorts men kom fram till att de var lite onödiga :( när jag kom hem tänkte jag plugga men fastnade framför vänner och helt plötsligt var klockan 7 :O och det är fortfarande ljust!!!! Mucho like! Och snart börjar tv kvällen som börjas med top model :/ så nu hinner jag inte... Hehehehe, ciao!

/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0