Close your eyes


helgen har varit riktigt lugn, men det var rätt skönt. i fredags lyckades jag och petra somna till harry potter hehehe.. men det är okej att vara lite trött när man varit uppe sen 6 och varit uppstressad över sitt tal. igår var jag hemma och kollade på vänner i stort sett hela dagen. har blivit kär i serien och den gör en så glad haha! idag borde jag ju verkligen plugga men det är så svårt att komma igång! hatar när jag inte vet exakt vad jag ska göra utan blir bara förvirrad och då går jag och gör något annat istället -.- har iaf betämt mig för att ge mig iväg och springa eftersom att sommaren nu inte är långt borta! sen kan jag ju meddela att mina brudar Antigon och Babs är tillbaka i Sverige!! synd för er men bra för mig haha! har saknar dom bajs mkt så om ni ser detta tycker jag att vi styr upp en träff snart!

Ciao.
/Katarina

Kommentarer
Postat av: Babs

Det tycker jag med hörru! :)

2012-04-22 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0