Andra försöket

japp andra försöket med balklänning! eftersom att den förra satt helt galet dåligt. den var för kort (och jag är inte ens särskilt lång..?) jätte ojämnt sydd och för trång (trots att vi mätte innan). så nu har jag gått och stressat hela veckan och kollade runt lite idag och hittade den här. vill egentligen inte ha en vit för det kommer kännas som att jag ska gifta mig men jag pallar inte bry mig så mkt jag vill bara ha det fixat.. tyckte om den iaf! det enda jag oroar mig över är att nån annan ska ha likadan eftersom att de nästan var slut och att den är köpt på nelly, där absolut INGEN annan beställer ifrån. aja jag håller tummarna för att den ska passa bättre än den förra. får inte gå upp i vikt iallfall (no pressure)




/Katarina

Kommentarer
Postat av: Petra

skiiittsnygg !!! :D

2012-04-16 @ 09:24:33
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0