A night in april

Tjena!
Ikväll tar jag det lugnt eftersom jag ska jobba imorn vid 07.30! Sjukt jobbigt men kommer börja dagen med Black Sabbath då så det kommer väl funka, får ju cash så jag kan shoppa till Magaluf vilket jag behöver!

Idag har jag köpt fjädrar till min outfit till studentskivan på tisdag! Det är filmtema och ajg ska vara Black Swan, det var antingen det eller sexy Alice i underlandet eller rödluvan och det var för tråkigt tkr jag! So swan it is.

Sen måste jag och Jossi köpa nått till skivan på måndag, det är ''Det här ville ja va när jag var liten''-tema, haha kul om dem skrev ut allt de där på biljetten men anyways, vi funtade på poliser men de fanns så jäkla fula så maybe en prinsessa, men det är tråkigt såååå måste komma på nått! x)

Nej nu blire Almost Famous med Tove! Ha en skön kväll!


Jag och J i ettan, jag kom inte ihåg varför men vi gick ut i pyjamas haha! Ge mig sommmmaarrr fuckkaa

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0