N.Y



mår typ psykiskt dåligt över mitt hår just nu.. det är katastrof! fetaste utväxten och allmänt uttvättat färg. schnyggt. har en jätte fin idé om hur jag vill färga håret men eftersom att det ska vara så jävla dyrt så måste jag hålla ut iaf några veckor till.. var ju trots allt bara några månader sen jag gjorde det sist men eftersom det blev så sjukt ljust så syns utväxten jätte tydligt (cy me a river) sen är jag så taggad på att åka till New York!! eller asså inget är ju bokat men kämpar för att vi ska göra det hehe. skulle vara SÅ KUL! sen är jag jätte taggad inför imorron och sitter och målar naglarna as we speak!

säger som dom på hollister, Catch you later!
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0