men tja.



lade ner väldigt mkt tanke på rubriken till det här inlägget! kan ju berätta lite om gårdagen, den började med att stå i en 2 kilometer lång kö till sommar.. fick seriös ångest när jag såg den! eller förlåt det var inte en kö det var TRE! men vi träffade isa som stod typ i mitten av kön så vi ställde oss hos henne och hennes kompisar. dom hade stått där i typ en och en halv timme så kändes inte riktigt som att vi skulle hinna in innan dom höjde inträdespriset.. så vi gav upp och drog till treat ist! sen vid 11 (tror jag) drog vi till laroy! himla trevligt där med ;) vi såg kenza och blev lite starstruck haha. roligt nog slutade det med att bara jag och josefina var kvar. från att ha varit 6 pers till att vara vi 2.. haha fast känns som att det brukar sluta så x) sen tappade jag min mobil i golvet inne på donken så nu är den typ sönder.. KUL får panik när mobilen inte funkar!! men förutom det tycker jag att det var en lyckad kväll!

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0