Flowerbomb


Min älskling som jag ska köpa på taxfreen, älskar att jag e skitlycklig för det också höhö, men den e fan bland de godaste perfymerna jag har luktat på! :O

Anyway, slutade 11 idag, så jag Ida och Tove drog till stan och shoppade lite smågrejer, sen kom jag hem och pluggade (tittade på film). Ikväll ska jag och Ida powerwalka igen, sen gå och köpa nyttigt med mörk chocklad och sen titta på min film som jag beställt som kom idag wiihuu: Titta vi flyger. Den e den roligaste filmen ja sett så jaa jag är ganska lycklig över mitt skitbra köp.

Imorn är det intervju för mig :S :S fyfan vad jag är nervös, har aldrig varit på en så har ingen aning om vafan jag ska säga, gaaaaah. Jag lovar de kommer komma frågor som ''nämn tre bra och tre dåliga saker om dig själv'', så kommer jag säkert sitta där och tänka i en evighet för till och med nu kommer jag inte på någon :O FML. Nej men hoppas de går bra för vill verkligen ha det här jobbet, de e nära och bra och kommer då jobba på helgerna så ännu mer cash då :D så jag kan shoppa upp allt sen! ::D:D:DD Jag är inte så sparsam av mig tyvärr...

Nu måste jag powerwalka, hare gött!

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0