Rise to the occation


Tjena!
Fortfarande sjuk, så kommer vara en rolig dag imorn när jag ska ha redovisning och jag kommer hosta efter varje ord.. men ska kolla om jag får göra på torsdag ist för detta kommer inte gå annars! Anyways, sitter och kåtar på Kurt Nilsen och pluggar Historia och Engelska, går ju sådär som vanligt med att plugga framför datorn, men har kommit ganska bra till I think.

Gud har verkligen ingenting att skriva om alls! Ehhh.. inget jobb denna vecka! Eller de kommer väl höra av sig när det behövs men än så länge nada, och såklart så överreagerar jag på det och tänker att de tyckte jag sög så otroligt hårt att de vill ha mig så lite som möjligt x) Man kan ju inte vara bra på allt! Tilltalar mig själv det ganska ofta känner jag men iallafall..

Nej nu ska jag bubbelbada och lyssna på ännu mer Kurt! Ha en skön måndag!

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt Petra!! <3

2011-10-10 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0