Paradise


har blivit besatt av danska paradise hotel!! haha så gåre när man har för mkt fritid.. bjuder på en bild på nichlas för han är så söt<3

idag har det inte hänt mkt. fick tillbaka radio provet vi hade i media (tror jag? eller vare text? näe..) fick iaf MVG så är himla nöjd! har faktiskt skrivit lite på min engelska läxa idag oxå, första gången på typ två veckor som jag pluggar känns det som? helt sjukt. tänkte vara hurtig och springa idag, men det var så kallt och så regnade lite så jag hoppade över det, kör på fredag ist! innan vi drar till nype :P Taaagga! kanske borde lägga till att jag ska duscha emellan så det inte uppstår några missförstånd!

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0