nanana



idag var en värd dag! åkte till skolan och det visade sig att vår lärare var sjuk så alla lektioner var inställda. kul då att vår lärare inte lärt sig använda fronter så att han kan skicka ut sms så man vet om detta innan man släpat sig hela vägen till skolan.. så jag och jossi tänkte att vi skulle kolla hollister lite snabbt (a) vilket vi gjorde! och väl inne i gallerian träffade vi på dag och cattis som oxå skulle dit! anyways så hittade jag som vanligt jätte mkt grejer jag vill ha.. måste sluta gå dit! blir bara deprimerad när jag inte kan köpa allt haha.

sen igår kollade jag och petra på shark night. förlåt men den sög faktiskt! hade jätte höga förväntningar för den verkade så bra :/ men det enda positiva med filmen var snyggingen blake (bilden) så filmen var inte bara waste of time haha ;) och snart är det dans, eller nja det är typ 2 och en halv timme kvar tills jag måste gå. what to do next..?

/Katarina

Kommentarer
Postat av: Petra

gaaay boy ;) ja menar titta på his tatoo!



min ponke va en man! mohahaha

2011-10-03 @ 21:00:36
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Petra du vet inte vad du pratar om! Tatueringen är säkert inte äkta äns!!

2011-10-03 @ 21:22:06
Postat av: Anonym

Petra du vet inte vad du pratar om! Tatueringen är säkert inte äkta äns!!

2011-10-03 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0