Najs

Godmorgon!
Igår var jag och Jonna och såg Robert Pattinson på faneventet som vår supergulliga kompis Peter som uppträdde där så han fixade biljetter :D It was awesome, vi kom näst längst fram så såg Rob skitbra, plus så visste vi vart dem skulle komma ut sen så vi sprang iväg dit men de åkte ut med bilarna men han vinkade till oss typ 30 cm bort så jag är glad ändå haha ;D
Idag ska jag träffa Jossi så ska vi dra och shoppa, känns länge sen vi sågs så kommer bli najs! Sen ikväll kanske jag Jonna och Maria ska dra på kryssning om det fortfarande finns biljetter kvar till Galaxy, så hoppas på en bra helg helt enkelt!

Bilder på the hunk kommer upp someday, för det var J som hade kameran med sig men bra bilder blev de!

Nu ska jag duscha, ha en göbra dag!



/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0