jag har bestämt mig!


vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska spara till jätte långt hår och sluta platta håret så att det inte slits sönder efter en månad så jag ändå måste klippa av allt.. men nu menar jag det faktiskt på riktigt! tycker själv att jag varit jätte duktig på att chilla med min kärlek plattången! plattar aldrig på vardagar utan bara när man ska iväg på roligheter. synd bara att mitt hår blev helt sönderplattat i somras (i grekland var man ju fan tvungen att platta håret 7 gånger på en kväll för att det blev så frissigt!!) men nu är det dags att gå till frissan igen och jag ska göra det mörkare, typ som på bilden så att min utväxt inte blir så tydlig.. hatar det verkligen! ser så ovårdat ut så jag får ångest haha.. sen ska jag på allvar förtsätta chilla med plattisen så att jag har långt och fint hår till nästa sommar :P hehe. that's a promise!

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0