I'm alive!

Haha kände att det var dags att skriva lite i bloggen innan jag pluggar asset av mig för har argumenterande tal imorn :O:O:O:O
Juste fick lite av min lön från i sommras idag också :O trodde jag hade fått allt men inte tydligen semesterersättningen så jag är göörhappy :D Sen kanske min kompis kan fixa biljetter till när Robert Pattinson kommer till Hovet på fredag för han ska uppträda då :D That.would.be.awesome. 

Nej nu ska jag käka ananas som jag köpte för att fira jag fått pengar och plugga dårå på svenskan och sen på historian, skriver kanske mer sen!


bild från mitt fotoA projekt, alla bilderna där ifrån blev ganska kinky av någon anledning men iaf!

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0