home



Kom precis hem från jobbet! Gick åt helvete va dålig jag var på det haha! Men de säger att jag kommer in i det så får hoppas påre bästa. Men det extrema jobbiga är att allt är tio gånger jobbigare än att jobba i den lilla söta matbutiken jag jobbade i innan, här är alla siffror längre, kunderna jobbigare, varorna större och krångligare! Gagaga, men det positiva (förutom att tjäna cash mohah) så är det skitsnygga killar där! Okej, en var dryg som fan men de andra var skittrevliga så får hoppas att jag inte jobbar med wannabe PaulyD med bulletproof hair så mkt bara. Jag tror fan du Katti skulle gilla honom när jag tänker efter ;)

Juste, så fick jag gå hem från Årsta vilket var så sjukt äckligt läskigt! Det blir ju såklart kolmörkt vid typ sju så där gick jag (powerwalkade) med såklart nedsläckta gatulampor, och så tänkte jag först att det skulle vara bättre att hålla sig borta från Östberga men sen kom jag på att det är ju fan mkt bättre med det än att gå vägarna som alla sa Hej-kom-och-våldta-mig.. men jag överlevde med nöd och näppe iaf :D Annars skulle det här inlägget vara jävligt creepy. Nej nu ska jag titta på New Moon och sen slagga! Skola imorn och matteprov :S:S

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Mary

DEN bilden gillar vi!

2011-10-04 @ 08:44:09
URL: http://marianeuman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0