Titanium


i brist på bilder bjuder jag på en på min fina klass! haha sjukt skev bild..

idag hade vi engelska redovisning.. dundundunduuuun. jag panikade rätt mkt innan och var inte ensam, vi var trots allt tvugna att kunna snacka i ca 3 minuter utan papper, endast stödord. jag HATAR stödord! kommer inte ihåg vad det är jag ska säga med hjälp av ett enda ord?! så skrev typ ner lite stödmeningar hehe.. men det jag skulle komma fram till var att det gick bra för alla! :D jan verkade helt chockad haha. men alla klarade sig galant, såklaaart! ;)

försökte plugga lite historia förut men är helt slut i huvudet så orkade inte läsa den tråkiga boken.. eftersom jag är ledig imorron så kör jag då ist! sen ska jag och mamma kolla på hellenius hörna på eftermiddagen, späännande haha! anyways, sitter och väntar på att DH ska börja! när skrev petra i bloggen sist egentligen??

/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0