skadad tjej..



igår drog jag och brudarna till laroy! alltid så roligt att vara med er tjejer!<3 vaknade dock upp skadad och med världens huvudvärk.. dels blev mitt finger sönder köttat för att dragkedjan på min sko är trasig och typ vass. sen skadade jag min läpp genom att vara oerhört klantig. för pinsamt att äns berätta vad jag lyckades med. fy haha. sen tror jag aldrig att jag varit så taggad på att sova i hela mitt liv (vilket jag tydligen gjorde på tunnelbanan oxå. stelt)

men en glad nyhet är att min odd molly har kommit och jag bara älskar den! synd att man måste vänta till julafton för att få ha den då det är en julklapp.. sen har jag ångest över att petra har mitt smink och att jag har prov på onsdag som jag tänkte börja plugga på idag. men har verkligen inte haft någon ork, har i stort sett sovit bort hela dagen.
great.

men det blir sushi till middag så är förtfarande lite taggad på livet ;D

/katarina

Kommentarer
Postat av: antigon

hahahah nu blev jag jävligt nyfiken på vad du har gjort med läppen ;p haha

2011-11-20 @ 21:20:53
Postat av: katarina

hahah du får aldrig veta antigon..

2011-11-21 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0