Självporträtt

Har fixat klart mina bilder till Foto A kursen, man skulle beskriva sin personlighet i fyra bilder, varav en av dem MÅSTE vara på sitt ansikte, inte superkul att redovisa det med egopic men iallafall!
Anyways, man kanske inte fattar vrf jag har halvnakna människor på mina foton, men det var så att alla skulle liksom vara cohisive allting, det är därför alla också är svartvita med något rött på bilderna! 
Om man inte förstår så äör första bilden: Musik, sen nästa: Cola. Sen har jag röda ögon vilket equals vampyr, alltså att jag gillar dem och inte att jag är en.. de skulle bara vara lite sad. Men och sen sista bilden: Serier!


 

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Din favorit person i hela världen (Katarina för att vara övertydlig)

Fan vad duktig du är

Petra!! :O sjukt snygga bilder<3

2011-11-20 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0