she's movin like


hittade en bild som är tagen för typ ett år sen, fan vad jag saknar mitt långa hår! vad hände? (vem försöker jag lura? plattångsjävel...)

jaa en del har ju hänt sen man hörde av sig sist här i bloggen! i fredags var jag hos frissan t.ex.! blev mörkare än innan, ser lite mer naturligt ut det blev ju så galet ljust sist!! får dock panik över att hon valde att lägga EN mörk slinga precis vid mitt ansikte, liksom i luggen. inte så värst charmigt eftersom det då ser ut som att jag just valt att ha en enda mörk slinga i hela håret typ.. score!

men sen på kvällen drog jag, freja och petra till nype för att dansa arslet av oss! ;D kvällen började dock med ett irritationsmoment.. men det glömdes fort och vi hade skit kul! igår var jag skit seg.. alltså inte "bakis seg" utan mer sjuk seg :S tror jag har fått öroninflamation för mitt öra gör skit ont.. men var iaf på kyrkogården med släkten som sedan kom hit på middag. sen slutade min kväll vid 6 då jag däckade i min säng (??) social tjej. som sagt hyffsat säker på att man börjar bli sjuk.

okej konstigt att jag blev party sugen nu...? kan ju vara för att jag sitter och lyssnar på den här låten!



/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0