Onsdag



idag hade jag prov i media, tjihooo! men tror det gick helt okej. Pers prov består liksom bara av faktafrågor, är inte van vid det längre haha! är van vid att man ska behöva analysera varenda liten detalj och bla bla bla.. så rätt skönt ändå (a) gäller att man kan faktan bara!

efter skolan drog jag till klara södra och fick agera lite fotograf till tjejerna som skulle fota sig till sin hemsida! efter det drog jag, anti och isa in till stan och nu sitter jag och kollar på pojkvänsakademien! känner mig sjukt stressad över att jag bara sitter här men har inget att plugga på.. haha! skumt.


har blivit lite besatt av den här låten igen! sweet dispositon.

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0