lovely

idag hade jag som sagt engelska skrivning, gick ju toppen bra (eller?) nej men vet faktiskt inte hur det gick. dom valde ju ut den svåraste texten jag någonsin läst så var tvungen att sitta och översätta halva texten för att fatta ngt innan jag kunde börja skriva. behövde dock inte de 3 timmar som man hade på sig att skriva klart, skönt det iaf. snackade iphone med babs förut, hon har ju precis köpt en! är sjukt avis! kan fortfarande inte bestämma vilken färg jag vill ha men är för tillfället mest inne på svart! fast å andra sidan såg jag en tjej som hade en vit på tunnelbanan och den var så fin! så nu blev jag osäker igen.. fan dagens ilandsproblem!


här är skalet jag vill ha om jag köper en svart! så snyggt!!

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0