lillsöndag


pappa visade en bild på mig och lovisa som är aa, väldigt gammal iallafall! tänk att man har varit sådär liten! älskar mina tjocka ben.. haha det plus glassen runt munnen är ju väldigt charmigt ;D

annars hade jag väldigt kort dag idag eftersom jag försov mig första lektionen och missade engelskan. dock är jag hyffsat säker på att jag inte missade ngt, det är ju jan vi pratar om "you know" (internt haha) senare kommer petra hit och vi ska ha torsdagsmys! men nu ska jag kolla på senaste avsnittet av pojkvänsakademin, är dock fortfarande lite ledsen över att den enda snygga killen, simon tror jag han hette, åkte ut i första avsnittet.. aja man kan inte få allt!

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0