Kan man få tillbaka sitt hår eller?!



trots att mitt hår är mkt kortare nu än på bilden så har det gått ca en månad sen jag klippte mig (tror jag iaf?okej kanske 3 veckor..) och mitt hår är i stort sett inte slitet ännu!! det är faktiskt rekord! jag skojar inte, i vanliga fall brukar mitt hår vara lika slitet efter en månad som det var innan jag klippte mig. men nu har jag faktiskt på allvar låtit bli plattisen och än sålänge ser det bra ut! TJIHO! men mitt hår är så torrt så om jag inte plattar, vilket jag inte gör, så blir håret jätte fluffigt och stort ist.. kan det inte bara vara normalt?! tänk om man hade platt hår.. fatta vilka problem man skulle slippa haha!! sen har jag börjat känna mig allmänt "vinter fet" borde kanske göra några situps eller nått.. we'll se about that (a)

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0