I got a good feeling


snodde en bild av babs från helgen!

idag var en givande dag! som alla måndagar (eller?) jag, lousie och agnes gjorde iaf lite nytta på medialektionen. sen var det mat och det var nån skabbig korv som alla var sjukt otaggade på att äta.. så då fick man gå hungrig. sånt kan verkligen förstöra ens dag haha. men sen när dagen var slut drog jag och jossi till stan för hon skulle lämna tillbaka en massa grejer hon köpt, så vi tog en snabbis förbi nått taco ställe, har glömt namnet, och klämde i oss en mini burrito! självklart fick jag jalapenos fast jag inte ville ha det och jossi fick guacamole som hon inte behövde betala extra för (den jäveln..) sen fastnade vi lite längre i stan än vad som var tänkt och när vi kom tillbaka till skolan fick vi kötta engelska eftersom vi har en härlig redovisning imorron.. sen vare utvecklingsamtal och sen bar det av till dansen (okej vi tog ett stopp vid donken men det var skit äcklig mat remember?) sen skakade vi rumpa i en och en halv timme och nu är man hemma igen och fortsätter med engelska redovisningen.. taaaggaaa!


/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0