Emilias birthday!

yes igår skulle emila firas! först vare middag och förfest hemma hos henne och sen drog vi till laroy (alla utom antigon och ida, ida kunde inte och antigon är fööör liiteeen! förlåt anti kunde inte missa detta tillfälle att få mobba dig! kärlek haha) det var sjukt bra drag där igår och tror aldrig jag haft så roligt där innan! och den här gången skadade jag inte läppen, tjiho! kul hade vi iaf och konstigt nog mår jag bättre den här söndagen än jag gjorde förra? aja jag klagar inte haha. dock sörjer jag verkligen att jag glömde min ipod hos emilia.. trots att jag intalade mig att jag verkligen inte fick göra det! aja nu får jag alltså leva utan musik i några dagar.. love life!

men stort grattis till emilia iaf och jag hoppas du hade as kul igår :D

eftersom jag inte har några bilder från igår än så tänkte jag bjussa på mina nya favoritparty dängor som jag knarkar sönder för tillfället, enjoy!


avicii - levels 2


avicii - levels remix (hittade den på din blogg louise! hehe)


SHM - antidote


/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0