allt jag kan ge



idag var jag inne i stan med familjen, när hände det sist liksom?? men det är faktiskt rätt mysigt att hänga med dom ibland oxå haha! och eftersom jag har världens gulligaste mamma köpte hon en mascara, torrshampoo och bodylotion till mig (och det berodde inte alls på att jag hela tiden snor henner eftersom min vart slut i typ en månad.. hehe) sen köpte jag till allas glädje en ny brun utan sol! :D yeeei. vi kollade på odd molly tröjan, har kommit fram till att jag vill ha en vit istället. dock var den såklart slut överallt, vad annars liksom? men har hittat en hemsida jag nog kan beställa ifrån.

sen hittade jag underbaraste pälsmössan inne på NK! har alltid velat ha en men alla skulle ju glo sönder om man hade en.. sen kostade den 10 000, som hittat!! :D pappa tyckte jag skulle önska mig den i julklapp haha.. känns lite ovärt.

detta har även blivit min vita helg, eftersom att typ alla jobbar så kör vi en fet utgång nästa helg ist :D får se vad som händer ikväll!


/Katarina

Kommentarer
Postat av: Antigon

Har du köpt en brun utan sol nu? :(

2011-11-14 @ 20:27:06
Postat av: Katarina

Oh yes i have ;D

2011-11-14 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0