Yesterday










Bilder från gårdagen som var grymt jävla rolig! Som ni borde märka så vare Disney tema på festen, det är inte som om ja annars har på mig vita och svart prickiga linnen bara så det inte blir något missförstånd. Iallafall, mådde ändå hyysat på morgonen but then again, ja slutade runt 11 idag så kunde sitta och klunka festis som man alltid blir sugen på av nån anledning när man är lite bakis. Hade mina Monki klackar på mig igår om någon vill anteckna, men de ja ville säga var att ja har FORTFARANDE ont i fötterna idag för i slutet var ja tvungen att ta av mig dem av smärta, så ni förstår min smärta tänkte ja ;)

Nu taggar vi till nästa studentfest som är på.. måndag? I think so... ah vi säger så, på måndag! :D wiihuuu


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0