YBC

tjoho everybody! igår var YBC's studentskiva! jag och petra hade himla roligt faktiskt ;) dock har jag lite ångest över att både mitt ochpetras kort helt plötsligt slutade fungera!! :O kan helt omöjligt gjort av med alla mina pengar?! aja får ta och kolla mitt saldo snart helt enkelt.. var inte bakis idag när jag vaknade! :D yeeei så det bar av till skolan för att göra naturläxförhöret som faktiskt gick bra! sen åkte vi till aquaria (stavning?) var faktiskt ganska coolt där :P hehe. efter det drog jag och jossi och solade, min mage är faktiskt lite brun nu! kul att jag visar den så ofta bara.. och imorron börjar matte skolan TAGGA!! nej seriöst. tror inte man kan vara mer otaggad. fast förhoppningsvis lönar det sig ;)

lite bilder från igår eftersom att jag faktiskt för en gångs skull tog med min kamera!




ser aningen farlig och arg ut.. men nu ska vi inte vara såna!


oförberedd bild! haha..


petra, evelina och lovisa ;)


haha älskar hur tomt det ser ut på den här bilden! men alla människor är på dansgolvet baaakom trappan








klassikern "nu tar vi bild på våra fötter fast att det är sjukt oitressant att kolla på" ;D

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0