Who's gonna save the world tonight?

tisdag idag då, måste påminna mig själv om det eftersom att jag gått och trott att det varit onsdag hela dagen!  asså det här vädret får mig att längta så otroligt mycket till sommaren! jag och josefina kan inte sluta prata om zakynthos och nu känns det som att vi hunnit planera i stort sett allt, vad vi ska packa för kläder, vem som tar med schampoo, vilka skor vi ska ta med och typ hur vi ska spendera dagarna x) menmen man kan aldrig vara för förberedd :D älskar dock att min pappa oroar sig över att vi kommer gå vilse på flygplatsen.. så eftersom att jag och familjen drar till rhodos veckan innan så ska tydligen jag visa vart vi ska gå o.s.v så att jag "lär mig". är så van vid att bara följa efter pappa när vi reser så tänker liksom aldrig på vad vi gör eller vart vi går (a) men ska nog klara mig! haha

käääääääärleek till den här låten, kommer spela sönder den i sommar! det ska bli låten som påminner mig om sommaren 2011 (som ska bli grym!)




/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0