wasabi

tjo! idag var det en chillskoldag, lite brännboll på gärdet och sen drog jag och jossi och åt den godaste sushin! (som finns i högdalen tro det eller ej). självklart skulle vi typ tävla om vem som kunde äta mest wasabi, sen mådde vi jätte illa och konstigt nog kändes det som att glass skulle hjälpa :S och det gjorde det :D äter det as we speak faktiskt.. fast upptäckte till min fasa att alla chokladbitar var slut!! eller nej nu hittade jag en! glöm allt jag sa haha!
men nu ska jag kolla klart på the roommate som jag började kolla på igår men som jag inte hann se klart för det dampade.. sjuuuukt spännande! sen ska jag skriva klart (eller okej börja skriva snarare) min "sonnett" i svenskan.. taaggaaaa.. anyways, tillbaka till att äta glass såhär lagom till beach 11 ;D
/Katarina

Kommentarer
Postat av: Isabella

Eller hur?! Jag köper/äter alltid sushi i högdalen, och när jag käkat på nåt annat ställe så har jag typ alltid blivit missnöjd med dens sushi som inte alls är lika bra! Dem kan sin sak :)

2011-05-30 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0