Take me to Wonderland

Tja!
Länge sen jag skrev känns det som! Iallafall, funny news, måste troligtvis gå sommarskola och då förstörs hela min sommarjobb!! Fuck alltså att jag måste vara så jävla dum i huvudet att det bokstavligt talat inte ens klarar av proven även om jag skulle få ett halvår och plugga på det och plugga varje dag! x)

Finns inte så mkt jag kan göra åt det, så här fåre bli en skitbra låt som inte alls är min stil men what the hell!


'' I'm not Snow White, but I'm lost inside this forest
I'm not Red Riding Hood, but I think the wolves have got me
Don't want those stilettos, I'm not, not Cinderella
I don't need a knight, so baby, take off all your armor ''


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0