smile like you mean it


tja!
känns länge sen jag skrev nått! :O men iallfall, har inte hänt så super mycket, men idag måste jag iallfall fixa till min redovisning till imorn (ppaaniiik) och sen också fota Ella för min reklamgrejsimojs; men nu måste jag dra ut med el perro snart. Är inte på superhumör efter vad jag fått höra hur en familjemedlem mår, men jag tar mig igenom dagen iallafall, annars längtar jag galet mycket till helgen så man slipper den köriga veckan i skolan :O har panik för en massa saker.. ''just kill me''-dag idag alltså haha; inte för att det syns på fotot men de är tagen från igår när det var ''soon my problems will be gone if I just lay here in the grass'' moode.

Nej nu måste jag röra mig, hörs senare maybe!

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0