Rolling in the deep



sjuuuukt ovärd dag. i vanliga fall går jag 8-4 men hade ingen spanska på morgonen och engelskan var oxå intsälld eftersom att vissa hade muntliga nationella. därför skulle jag börjat 11 med samhälle men försovde mig såklart till 10.. nästa lektion började halv 2 så jag kom till den, då fick vi arbeta självständigt med vårt geografiarbete vart vi ville. men tänkte att jag borde verkligen gå på matten men tror ni inte att den är inställd då? aja ska väl inte klaga, hellre det är att gå hela dagen från 8-4 haha :D just nu kämpar jag iaf med geografiuppgiften. har lyckats skriva 3 och en halv sida nu! är sjukt stolt!! så nu ska jag bara kötta på med en massa bilder så är det klart ;D



Rolling in the deep - Adele

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0